ZMIANA PLANU LEKCJI
Od 17 października br. nastąpiła zmiana planu lekcji. Nowy plan został zamieszczony na stronie szkoły.
Ułatwienia dostępu
Od 17 października br. nastąpiła zmiana planu lekcji. Nowy plan został zamieszczony na stronie szkoły.
5 października odbyły się tradycyjne Otrzęsiny Beanów, które w tym roku przebiegały w atmosferze różnych nurtów muzycznych. Na początku każda klasa zaprezentowała swój występ taneczny, zgodnie z wcześniej wylosowanym stylem. I tak klasy przestawiły się jako: 1A - folk, 1B - klasyczna, 1C - rock, 1D - disco-polo, 1E - country i 1F - hip-hop. Po rewelacyjnych tańcach, przyszedł czas na kolejne konkurencje: quiz dotyczący szkoły i muzyki, mini podchody oraz wykonanie transparentu prezentującego profil klasy oraz styl muzyczny. Wszystkie występy były oceniane przez jury w składzie: p. Dyrektor Iwona Płocińska, prof.Joanna Popławska oraz Julia Swoboda i Vincent Męcwel - przedstawiciele organizatorów. Wszystkie klasy pierwsze przygotowane były bardzo dobrze zarówno pod względem tanecznym, jak także przebrania, w związku z tym wszyscy otrzymali certyfikaty licealistów oraz słodką niespodziankę od Rady Rodziców. Klasa, która zdobyła najwięcej punktów i otrzymała voucher na dzień bez pytania oraz przywilej organizacji otrzęsin za rok - to klasa 1A - GRATULUJEMY!
Organizatorem otrzęsin była klasa 2B i p.prof.Ewa Steciąg
Od 2021 r. działa całodobowo darmowy Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka oraz specjalny czat internetowy czat.brpd.gov.pl Jest to miejsce dla wszystkich młodych ludzi, w którym mogą zostać wysłuchani i otrzymać pełne wsparcie specjalistów.
28 września 2022 r. odbyły się ostatnie wykłady w ramach projektu Ekonomia dla Młodych Przyrodników kończące roczny cykl spotkań. Uczniowie klasy 2C dowiedzieli się między innymi jakie sztuczki są stosowane przez sprzedawców i jak nie dać się na nie złapać podczas zakupów, o twórczości człowieka w świetle praw autorskich, o przyszłości rynku pracy, stereotypach w życiu człowieka. Organizatorem projektu był Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu i stanowił część ogólnouczelnianego przedsięwzięcia „Trzecia misja Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”. Celem głównym projektu był wzrost kompetencji kluczowych i rozwój umiejętności uniwersalnych odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa. Koordynatorem projektu z ramienia szkoły była prof. Ekiert-Sierżant.